Kolla er skräppost


Jag har märkt att vissa inte får mina mail. Alla ni som har mailat mig, men inte fått svar, oavsett om det är via bloggen, via softskin.se eller har mailat mig direkt via egen mail, så kolla gärna er skräppost. Ibland hamnar mailen där. Tala gärna om för mailen att det inte är skräppost, så slipper framtida mail hamna där igen.

Jag svarar på alla mail som jag får. Vissa mail som kräver längre svar tar ett par dagar att svara. Annars svarar jag inom 2 dagar. Så om du aldrig får svar från mig så beror det inte på att jag är ignorant eller otrevlig, utan då har mina mail hamnat i din skräppost!

Ta väl hand om er!

4 thoughts on “Kolla er skräppost

  1. Hejsan!
    Jag funderar att byta till ekologisk hårvård och hudvård. Men har lite funderingar. Om man använder sig av ekologiska rengöringsprodukter till ansikte, kan dessa tvätta bort sminket ordentligt eller måste man använda ekologiskt smink då? För läste om att när man bytar till elologisk hårvård ska man undvika produkter med vissa ämnen annars blir håret smutsigt och rengöra med vinäger innan man startar. Då blev jag nyfiken om detta även gäller hudvården, speciellt ansikte? 🙂
    Tacksam för svar! / Emelie

    • Faktiskt kan det bli problem om man använder mild och ”ren” produkt till rengöring, men matar på huden fullt med silikon, mineraloljor och goa kemikalier. Efter en viss tid säger den tilltäppta huden ifrån i form av diverse problemhy. I vissa fall kommer problemen direkt, för andra smyger det sig på och för vissa kan det ta år innan man börjar få problem. Har bloggat om något liknande här. Det är ett klassiskt fel man gör när man börjar få torr hy och byter rengöringsprodukt men fortsätter med taskiga foundations och krämer. Hoppas att du fick svar på frågan!

Kommentera

