Går underkläder och hudvårdsprodukter ihop?


Jag hade en tjejkväll/filmkväll hemma hos mig i fredags med mina goa vänner från mitt gamla jobb på Galenica. Trevligt som vanligt såklart och så började jag prata om kemikalier i kläder och underkläder. Mina vänner tyckte att jag skulle ta in ekologiska underkläder till Softskin. De tyckte att underkläder och hudvård går ihop. Min första tanke var ett tveksamt nej, men efter att ha sovit på tanken under helgen känns idén inte alls dum. Vad tycker ni?

4 thoughts on “Går underkläder och hudvårdsprodukter ihop?

  1. Det finns ju redan choklad i sortimentet, så softskin är väl egentligen inte en renodlad hudvårdssida längre… Så underkläder kan väl vara nästa steg, om du känner att det är rätt väg att utvecklas mot en sida med större sortiment.

    • Tack för din kommentar! *uppskattas* Det har du alldeles rätt i. Därför är jag lite tveksam till att avvika. Ibland är det bättre att satsa på en sak och i detta fall hudvårdsprodukter. Utöka sortimentet kan man lätt göra med mer hudvård, smink, parfymer etc. Frågan är om underkläder och hudvård är en god kombination. Många tycker det medan andra tycker att det är två helt olika saker. Tja, vi får se hur det hela utvecklar sig.

  2. Åh, gärna då i naturmateriel som siden, bomull och bambu! Det är ett evigt letande varje gång jag vill hitta underkläder som låter huden andas och inte är giftiga. Vore väldigt smidigt om man kunde beställa lite snygga underkläder att visa upp sin lena hud i samtidigt som man köper tvål här. 🙂 Tack för ett bra utbud av produkter och bra information.

    • Jag ska definitivt ha det i åtanke! Jag håller med om att det är svårt att hitta fina och ekologiska (certifierade) underkläder… Kul att du hittat till min blogg och butik. Varmt välkommen!

Kommentera

