Vi tar förväl av Tadé


Med tungt hjärta måste jag släppa taget om Tadé. Tadé var ett av de första märkena som gjorde entré i shoppen och som jag trogen hållt mig fast till för att jag starkt gillat kvaliteten samt hjärtat (företaget) bakom produkterna. Vad jag vet så produceras produkterna fortfarande och ska gå att få tag på i Frankrike. Jag har tidigare skrivit om Tadé här.

Det mesta som finns i lager är nu nedsatta och hela Tadés sortiment är på utförsäljning. Så passa på om du är ett Tadé fan!

Kommentera

